Contactgegevens Service Desk
E-mail: service@eqgroup.nl
Telefoonnummer:+31 (0)85 4011 550
Een service call begint altijd met een e-mail. Per e-mail kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week je vragen aanmelden via service@eqgroup.nl.
Hoe we snel kunnen helpen
- Zorg bij het aanmelden voor een duidelijke probleemomschrijving met een scenario wat we kunnen naspelen om het probleem volledig duidelijk te krijgen.
- Als antwoord op deze e-mail krijgt je een meldingsnummer. Dit nummer is van belang voor vervolg communicatie.
Direct meekijken
Het kan zijn dat we bellen om met je mee te kijken. Hiervoor zal de supportmedewerker vragen om het programma Teamviewer op te starten waardoor het mogelijk is om direct je scherm over te nemen
Klik op bovenstaande (teamviewer) button voor het overnemen van je werkplek (en kies daarna voor uitvoeren).
Wij vinden support net zo belangrijk als jij
EQ - Service Desk
De EQ servicedesk is per e-mail bereikbaar. Om je snel en effectief te helpen ontvang je een persoonlijke e-mailbox waaraan je jouw vragen en wensen kunt richten. Een toegewezen EQ consultant zal vervolgens samen met jou de prioriteit van de aanvraag bepalen. De prioriteit is tevens de responsetijd, zodat je altijd weet wanneer jouw aanvraag wordt opgepakt.
EQ Now
Mocht er iets gebeuren waardoor het dagelijkse proces stil komt te staan dan wil je direct ondersteuning. En natuurlijk de ondersteuning die jij nodig hebt om het probleem direct en adequaat op te lossen. Hiervoor bestaat een unieke service: EQ now. Je ontvangt een direct telefoonnummer dat je kunt gebruiken voor calamiteiten. Je wordt 24 uur per dag en 7 dagen per week in contact gebracht met de EQ consultant die het probleem direct gaat oplossen.
Contact
EQ Consulting Group BV
Amersfoortseweg 10F, 3705 GJ Huis ter Heide
E. info@eqgroup.nl
T. +31 (0)85 4011 550