Visitekaartje van de organisatie

De customerservice afdeling is het visitekaartje van jouw organisatie! Belangrijk dus om de performance van deze afdeling goed in beeld te hebben. Vanuit het customer service dashboard krijg je duidelijk en snel inzicht. In één oogopslag is bijvoorbeeld het verloop van aantallen zendingen per klant, per periode of per planafdeling te zien. Het overzicht van nog te ontvangen Proof of Deliveries (POD’s) kun je gebruiken om je charters te stimuleren deze documenten zo snel mogelijk aan te leveren.

Ontdek het rapport

Volumes, meer of minder?

Wordt het een drukke week? Bekijk snel met het Customer service dashboard of het te vervoeren volume groeit ten opzichte van vorig jaar. Hierdoor kun je snel bijsturen en hoef je nooit nee te verkopen aan jouw klanten! Fijn!

Ontdek het rapport

Deel jouw inzicht met je charters!

Het overzicht van nog te ontvangen Proof of Deliveries (POD’s) kun je gebruiken om je charters te stimuleren deze documenten zo snel mogelijk aan te leveren.

Bekijk direct welke POD’s nog binnen moeten komen en deel het overzicht direct met je charter, zodat je met onderbouwde cijfers het gesprek kunt aangaan om de administratieve verwerking verder te optimaliseren!

Ontdek het rapport
Onze dashboards ook binnen jouw organisatie gebruiken?

Contact

    EQ Consulting Group BV
    Amersfoortseweg 10F, 3705 GJ Huis ter Heide

    E. info@eqgroup.nl
    T. +31 (0)85 4011 550